my day whit baby

hääluu, kom nyss hem från heroncity. Jag & älsklingen åkte dit med coffe och kollade på bio, vi såg this is it, ni vte mj's film! Alltså helt ärligt så tycker jag inte att den e så bra, men den gick att se på, det är ända känsla liksom hans låtar kommer alltid vara dom bästa! Men anyway nu är vi hemma iallafall, sköönt! Ska dra och ta bort mitt smink nu & sen lägga mej i sängen & mysa med babe!
Juste idag så träffade jag även felicia & pramita och deras killar i heron, varje gång jag ska på bio där så är min gulliga felicia där! vad ska man göra, she loves me! hahah!
men nu ska jag dra, ska lämna över datan till min baby!


min pappa på bilden, han e sjuuk! krya på dig pappsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0