lita aldrig på någon

ny dag & nya tag, nu är klockan ungefär tjugo över tolv när jag skriver detta inlägg, grejen är den att jag är faktiskt trött men kan inte sova, eller jag har inte försökt. . imorgon ska jag träffa älsklingen, det ska bli as roligt! Men nu ska jag ta upp en sak här i bloggen innan jag drar och lägger mig.

Vilka vänner är falska & vilka vänner är sanna?
jag har faktiskt inte blivit sviken av någon vän på det sättet, utan mest lurad. Jag hade en vän, inga namn nämnda nu som jag var as nära en period & vi gjorde allt tillsammans, lovar man kunde inte separera oss oavsett vad, men en dag så gick allt snett & hon skyller på att det var mitt fel, men från min synvinkel var det faktiskt hennes fel, men folk ser olika på saker och ting. Jag tror att vårat bråk var grundat på svartsjuka, det är det! Jag har frågat några vuxna i min omgivning och dom säger det dom säger att " man kan inte kontrollera sina vänner " det är faktiskt sant, jag trivs as bra i mitt liv som jag har nu med min kille & familj. Jag har mina vänner som accepterar att jag har kille & att han är den han är. Jag höll nästan på att begå mitt livs största misstag pga denna vän och det var att göra slut med min underbara kille som jag har nu för en annan liten kille som inte ens kan visa inför sina föräldrar att han har en tjej eller ens tjejkompisar, men ba; shiiit, vad tänkte jag med där? Jag ångrade faktiskt att jag ens sa dom orden till dig fadi, du anar inte hur mycket jag älskar dig! 6 månader nu, woohoo! Anyway jag tycker att min vän var en grovt falsk vän eftersom att hon sa aldrig något i mitt ansikte utan nu i efterhand så hör jag från en KÄLLA, att hon snackar grovt mycket skit om mej bakom min rygg och allt, liksom efter allt jag gjorde för henne så tycker jag att jag förtjänar lite mera än så, eftersom hon inte gjorde så mycket för mej under våran vänskap, men grejen är den att de e hon som förlorar på det! Min mamma sa till mej " emelie det är inte du som förlorar på det, utan det är den personen som förlorar på det, den personen vet inte vad dom förlorar fören dom redan förlorat det " det tycker jag är sant, för som sagt för ett tag sen kom personen tillbaka som en liten hund och ville att jag skulle komma på fest, but sorry. . umgås inte med sånna som snackar skit. . i have my baby and that is all i need. En sak som jag hatar det är när vänner inte kan acceptera att man har kille, vänner ska väl vara glada för sina vänner att dom skaffar killar & blir lyckliga, inte vara sura & svartsjuka? Har jag rätt eller fel? vad tycker ni?

jag säger bara; lita ALDRIG på någon!


Kommentarer
Postat av: melina

Hha ska försöka komma på öppet hus :) Jaha okeej va gullit :) Men att dom pallar vara avundsjuka. Jag har typ samma problem bara att mina kompisar hatade min kille. Vi gjorde slut i tisdags eller jag gjorde slut för saker som hade hänt mellan oss och ångrar mig skit mycket och typ gråter och allt det fortfarande :/ Vet itne vad jag ska göra. Kan du hjälpa mig?

2009-11-22 @ 15:56:18
URL: http://meelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0