it is all about me



Namn
: Emelie
Hemstad: Sthlm/uppsala
Ögonfärg: blågröna
Längd: 163 cm
Högerhänt/Vänsterhänt: högerhänt
Stjärntecken: jungfrun
Är dina föräldrar skilda: japp
Skor idag: vita basketskor, nått billigt skit 
Det första du tänker på när du vaknar: "vatafuck är min mobil" den försvinner alltid under natten

FRAMTID:

Namn på barn: Wilma, Adrian eller Vendela
Vad vill du bli när du blir gammal: lycklig & framgångsrik
Drömjobbet: jag vet inte de ännu

FAVORIT:
Mat: maten hemma hos älskling, muuums
sport: haha, vettefan? :) räknas dans?
Djur: haha apor!
Tuggummi: Dom exrra med lakrissmak
Helgdag: fredag - lördag
Årstid: våren & sommaren
Tandkrämssmak: vet inte haha :)
Radiostation: 105, 9 the voice of hip-hop n' rnb, håller med pramita om den!

HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär: jaa :)
Rymt hemifrån: haha, nee :)
Föreställt dej ditt ragg naken: hahahahaha watafuuck, :)
Skolkat: haha ja :)
Sovit utomhus: nää
Gråtit i skolan: i min gamla ja
Spytt i skolan: nej 
Velat bli modell: nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: haha mycket mycket!
Sett en död människa: hmm, aa
Använt droger: privatliiiv:) haha
Ätit sushi: jaaa
Retats: hell yeah

THIS OR THAT:

Cider/öl: cider 
Pepsi/cola: cola
Mc Donalds/ Burger king: mcdonken 
Kärlek/sex: kärlek
Choklad/vanilj: Choklad 
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar 
Kött/veg: kött, muuums! 
Tv/film: fiiilm
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: adidas 
Kinesiskt/mexikanskt: keniskiskt
Kakor/paj: paj
Mtv/vh1: Mtv 
Blind/döv: döv 

KAN DU:

Skriva med båda händerna: haha, i dont know!
Blåsa en bubbla: med tuggummi? OM JAG KAN :P
Göra olika konster med tungan: jag är proffs 

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN/DJURET:

Du nuddade: antingen min syster lr mig sj?
Du pratade med: min lillesyster
Du kramade: min älskling
Du skällde på: min mamma.
Du smsade med: älsklinge

SENAST:

Du skrattade: hmm, ida tror jag:)
Grät: grät idag lite, när jag tänkte på farfar:(
Filmen: this is it, mj's movie! såg den igår
Tuggade tuggummi: igååår :)


Lyssnar du på musik just nu: ofc :)
Vad har du på dig: leggins och tunica
Vad är det på din musmatta: sagan om ringen hahaha

Tagit kort på dig själv: hela dan varje dag haha
Skrattat så att du börjat gråta: jaaa herregud
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: japp, men haft en bra förklaring ti det!
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: nej
Badat mitt i natten: nääh
Åkt berg o dalbana och spytt efter: nej
Gråtit till en bok: haha nej
Varit rädd för tomten: nej gullig ju
Ätit deg tills du spytt: men nej
Lagat en misslyckad måltid: eh, hm, ja.. (a)
Har du sjungit karaoke: no :O
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt:
Har du sett någon ha sex: nope
Singel/upptagen: <3
Favorit färg: hmm lila & röd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0