hey little mama!

nu har min farmor dragit hem, jag har ont i ryggen & huvudet! Nu sitter jag & camar med älsklingen. Igår har jag varit med älsklingen & sinan i heroncity, vi bowlade. Jag kom 2a okej? jag va bäst! Tog tyvärr inga bilder, im sorry. Men anyway idag vaknade jag upp med älsklingen, han va as jobbig som vanligt! Måste köpa en större säng så jag kan rulla bort från honom på morgonen HAHA! Runt 13:00 så åkte vi till bålsta och lämnade fadi sen åkte vi till uppsala för att besöka pappa på sjukhuset. Ärligt talat så vet jag inte vad han har för problem med sin kropp, men han har drukit väldigt mycket alkohol och den tar väl kol på kroppen nu, alltså han MÅSTE sluta! Nu är jag hemma iallafall, helt trött är jag iallafall!


langar upp en bild på mej & lillesyster.
love u hunibunni <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0