godnatt everyone

nu har jag kollat klart på paradise hotel, fan korta avsnitt ju bara en halv timme, sjukt! borde vara 1 timme eller något sånt. Idag hände det inte så mycket roligt i programmet, anyway nu har jag plattat håret så det är rakt, sedan har jag tvättat ansiktet och massa grejer! Imorgon ska jag inte på idrotten eftersom jag är förkyld, it sucks! Imogron ska jag vara i skolan bara sedan hem direkt & plugga inför provet nästa måndag, jag tror inte jag kommer få så mycket gjort under denna vecka om man säger så. Vi ska ju vara på älvsjö mässan & sedan ska jag träffa mona & min älskling kommer hem under helgen, jag LÄNGTAR as mycket. Anyway nu ska jag dra mej mot sängen och mysa lite & smsa. Men ni alla får sova gott så hörs vi imorgon, jag bloggar innan jag drar till bussen. I know u guys love me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0