girl shake that laffy taffy!

hejsan, förlåååååt för jag inte skrivit något! Men nu kommer det ska ni få se, igår vad jag med min älskling ungefär hela dagen, vi var och hälsade på min farfar's grav i bro, mysigt att gå dit med älsklingen faktiskt. Idag så gick jag upp 05:30, skulle göra mej i ordning sedan väcka älsklingen, idag hade vi lektioner på loréalstudion på drottninggatan i sthlm, galet roligt. . jag och F färgade emelie's hår, LILA! tänk er, de blev faktiskt super snyggt. Efter skolan åkte jag raka vägen hem, jag är liksom HELT död!

Juste sedan baxade jag SUPER SNYGGA bilder från F's blogg!


luuunchen på max! mina två snyggingar & mina händer!


kim läser tidingen & jag and F posar förfullt, jag ser full ut, men jag e trött


me & sötaste prinskorven!


avslutar med den sexigaste av dom alla, love u bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0