du är helt jävla äcklig :@

jag brukar inte hata folk, men dig hatar jag från djupet av mitt hjärta, jag tänkte inte nämna några namn eller så men du går mig på nerverna på riktigt. Allt det här som gäller min pappa, du bryr dig in my ass om honom, du kan inte ens åka till sjukhuset och hälsa på honom, fine han har kankse alkohol problem och så, men faktiskt så är det hans problem men absolut inte ditt problem, fine han är din kille men du är så jävla falsk & jag hatar dig verkligen från hela mitt hjärta! äcklig du är :@
önskade bara att du försvann från livet!

nu ska jag gå & snacka med farmor & alla!
puss & kram


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilket jävla svin!! hata hata hata!

Hälsa honom från mig <3

2009-11-08 @ 21:56:03
URL: http://linneakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0