21:50

sitter här och lyssnar på amr diab's nya låtar, eller dom nyaste från 2009, jag känner att jag har mycket att göra tills imorgon, men vet inte om jag orkar ens, men jag MÅSTE! Anyway nu är iallafall älsklingen hemma så vi sitter & camar, men jag ser ut som ett miffo eftersom mitt smink e fuckat now, men pallar inte bry mej, vad ska hända!
Ska bara berätta en liten sak för er... min pappa kom nyss in och sa att han va stolt över mig, det är absolut inte vanligt för honom att säga att han e stolt över MIG! blev paff.

peace


Kommentarer
Postat av: melina

Aah jag kollade på dne. Du går på ST:martins eller hur ? Ska kanske gå på öppet hus för frisör linjen för det är den jag är mest intresserad av =). Men får se om jag kan =). Det var en massa skolor som jag gillade i frisör linjen så får se =).

2009-11-21 @ 22:20:22
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: melina

Plus jag tror jag såg dig på gymnasie mässan men är inte säker :P



En fråga =) Hur träffades du och din kille =) Vill gärna veta =)

2009-11-21 @ 22:21:01
URL: http://meelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0