hemma igen

kom nyss ut från duschen, idag kom jag hem från hovsjö, jag & baby gick upp kl 9 haha typ en kvart innan bussen skulle gå men han hann ändå duscha och så, sen gick vi till bussen. Och jag åkte hem sen åkte jag med mamma till enköping och handlade lite kläder. Sen kom jag hem o åt mat och duschade.

Dagens inköp var; ett på jeansleggins, ett par vanliga jeans, ett block tills skolan börjar, en spegel.

en sak som gjorde mig jätte glad idag är att jag fick världens sötaste komplimang idag av min bästis bassam!
han sa; bästis va söt du är utan smink, gullunge!

senare ikväll ska jag skriva ett inlägg om avundsjuka hade jag tänkt, om jag pallar.
men de tror jag att jag gör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0