22:21

hejsan alla söta bloggläsare, är fortfrande hemma hos älsklingen, vi chilla galet, eller jag sitter vid datan och han duschar, vi ska väl byta. ska hoppa in i dusche jag med snart. Idag har vi promenrat och ätit massor med mat, mat är kärlek det vet nog alla! Men ska sova snart för att jag är skit trött och jag ska upp fucking kl 06:00 imorgon för att fixa mig och sen gå mot bussen, haha!

juste jag är jätte glad nu för en tjej skrev till mig och sa att hon gillade mig blogg, alltså skit gullig tjej det kan jag lova er. galet söt. så jag tänkte skriva en liten text till henne i min blogg.

Till Parasto!
tack för du tycker om min blogg, jag lovar det är sånna som du som ger mig styrka att skriva.
du ger glädje du vet!
börja blogga du med, du kommer gilla det & jag kommer vara en trogen läsare det kan du ge dig på!
men ta hand om dig, vi hörs.
kärlek till dig tjejen.

<3

Kommentarer
Postat av: parasto

aaaw va gulliiig text!!

favorit blogg här alltså!!

btw, jag har en blogg :D fast den e kodad (A) har den för att läsa vad jag gjorde av mitt liv om några år :D

2009-08-27 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0