svar

Postat av: Aphinya Sawaengchai typ<3
Är det roligt att blogga?:)
hur många besökare fårdu Per dag?:)
vad är ditt favorit mat?
Har du en kille?
Vilket land är du ifr?
Och vilket land är dinaförälrdar ifr?
Är du oskuld?
Vilket skola går du i?
Hur lång är du?
Hur kommer det sej att du började blogga?:)

svar; hellu. alltså vissa dagar är det nice att blogga, andra dagar pallar man verkligen inte! Jag har ca 650 besökare per dag i snitt alltså. Min favorit mat är dooooooooonken haha! Ja, jag har en kille som heter Fadi som ni får läsa ganska mycket om i min blogg faktiskt. Om jag är oskuld det är en personlig fråga! Jag går i en skola i sundbyberg som ligger i närheten av Solna i stockholm. hahah jag är faktiskt ganska kort, typ 1.69. Jag började blogga för jätte länge sen med min förre detta kompis, sen startade jag en egen blogg after that! Tack för dina frågor! 
Postat av: carolinakarlsson
i vilket landskap bor du? :)
hur gammal är du?
spelar du nån sport?
svar; landskap?!? herregud jag suger på det. vad är landskap? Sorry, jag ska fylla 18 den 8 september! yey. Jag dansar bara ibland, saknar dansen faktiskt väldigt mycket. 


Postat av: >> BARAMAJAAS <<
vad heter du i mellannamn?:)

svar; hela mitt namn är emelie sofia margareta nyman 
Postat av: linda
vart kommer din pojkvän ifrån?
bor han i jakobsberg för jag tror jag sett honom här! :D
hur gammal är du?
vilkn sko storlek har du?
hur lång är du :P

svar; min kille komme från irak, nopp han bor inte i jakan men det kan hända att han varit där för vi bråkar skjutsa honom med bilen dit! Jag fyller 18 i spetember & jag är 1,69 ungefär. Min skostorlek är 39-40-41 ! i have big foots u know. 
Postat av: lindaa
vart träffade du din pojkvän?
hur länge har ni varit tsm?
favofilm?

svar; vi träffades genom kompisar osv, det bästa jag någonsin gjorde var att ta hans nummer! Den 20 juni är det 1 år för oss, lääängtar! Jag älskar omar w salma 1 och 2 :) arabisk film ! 
Postat av: Mandana
Känner du någon som heter Urban?

svar; nopp det gör jag inte :) 
Postat av: Becca med C
Oohh jävlar.. Svårt att komma på en fråga..
Vad tycker du om bloggaren kissie? Hahahha ^^
kramisar

svar; ärligt talat så läser jag inte hennes blogg så ofta men visst ibland så kan hon komma med bra saker och ibland är hon bara blååååst! Kram på dig gumman!
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥
vart bor du?
dina intressen?
favoritfärg? :D

svar; jag bor i bålsta, mina intressen är mina vänner, äklsklingen och min familj! Min favorit färg är alla färger som sticker ut, alltså dom som man verkligen seer!

Kommentarer
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

intressant att man får veta lite mer om dig:D

2010-05-30 @ 19:22:00
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: Madde

jag har haft en fin dag,underbart väder! hur lång tid har du kvar till sommarlovet? Kram

2010-05-30 @ 20:35:42
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: ronja

hejhej, tack desamma :)

fin header!

2010-05-30 @ 21:09:15
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0