killar & tjejkompisar funkar dom ihop?

ska alldeles strax till min omy, ska äta god mat där och så och vara där i en vecka!
imorgon är det ingen skola för mig, studiedag i think, men om jag känner mig bättre så åker jag med min mamma till jakan en stund. Men bara om jag mår bättre, om jag inte mår bättre. Hoppas jag mår bättre!


ska ta upp en liten sak här i bloggen, jag har fått många som frågar mig typ " emelie min kille snackar med andra tjejer än mig och dom skriver hjärtan till varandra hit och dit" jag vet faktiskt inte hur era killar är som personer så det är skit svårt för mig att säga, men låt killen liksom ha tjejkompisar, ni måste kunna lita på varandra för att det ska funka. Men om ni märker att det går för långt, att dom träffas och gör saker hit och dit bakom din rygg och att killen börjar ljuga för dig, då ska du dumpa fanskapet, då förtjänar du mycket bättre än så, för killar ska kunna ha tjejkompisar utan att det ska bli nått annat.

nu ska jag lägga in lite låtar i min mp3 och sen ska jag gitta ner till min mamma.
puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jaså, Norsborg? Det ligger ju bara 3 stationer härifrån. Nice ju :P

2010-05-16 @ 16:53:56
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0