yeey is the word for today

tjoo, jag är hemma från skolan nu, köpte jordnötter till min baba innan jag tog tåget hem. Nu sitter jag hemma anyway, ska snart hoppa in i duschen så jag känner mig lite fräsch liksom, jag ska ha hemma kväll med pappa idag & städdag med pappa imorgon eftersom att jag har absolut inget att göra imorgon, booring. Eftersom jag inte bloggat på ungefär sen i onsdags så ska jag berätta lite om mina dagar, enjoy.

onsdag; hade kundpass i skolan, efter det så åkte jag hem till älsklingen och tog de lungt.
kollade på film och myste helt enkelt, vi kollade på "a walk to remember" sååååå fin alltså.
jag började gråta, den va galet fin! myyys.

torsdag; vaknade, jag & mona fixade oss och sen så åkte vi till fittja för jag skulle till mariatorget
där jag har praktik, praktiken gick bra osv. Sedan åkte jag till hovsjö och hem till baby.

today; vaknade hos baby, jag gick upp och sen till bussen för att åka till skolan, i skolan hade jag svenska
och sen så hade jag brud, jag sydde en slöja, yeey! Nu sitter jag och lyssnar på amr diab & tamer hosny, mina älsklingar.

nej men nu ska jag kolla runt lite i facebook och så, sen duscha.. kramisar på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0