svar på en kommentar!

Postat av: nicho

riktigt bra skrivet! Har också tänkt på det här rätt mycket , även fast jag är kille. men själv tycker jag bara att det är riktigt omoget och orättvist mot tjejer och just därför gillar jag inte att dömma någon för att hon haft sex med någon.

Och av någon anledning verkar ordet "hora" spridit sig och kommit att betyda något helt annat än vad det egentligen betyder, vilket är riktigt synd =/
om det bara fanns något man kunde göra åt det :o

svar; jag vet, ordet hora har fått en annan betydelse nu, folk säger det bara som ett ord, men det är ett väldigt stort ord och många utnytjar det, både tjejer och killar fast på olika sätt. Samma här jag hatar att dömma någon om dom har haft sex eller inte, det är personens ensak som man hade med en person och det berör inte någon annan, oh jag blir så frusterad över sånt. tack för att du håller med mig om den här saken för det är inte många killar som tycker som jag utan dom tycker att det är "rätt" att kalla en tjej hora lr någon i den stilen. Men tack nicho! du har även en nice nice blogg!

spana även in nicho's blogg!
grym grym grym http://nichow.blogg.se/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0