till min älskade drottning angelica!

 


angelica, jag älskar dig från djupet av mitt hjärta, det går liksom inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig syster. Våran vänskap har gått upp & ner som en bergochdalbana och många har snackat skit men jag har aldrig lyssnat på dom för att innerst inne har jag alltid älskat dig syster. Du vet att jag finns och att jag stöttar dig till 100000 % genom allt här i livet, du är en av dom få som förtjänar sån stor repsekt från mig. Vi har så mycket gemensamt 7abibiti, du anar inte hur lika vi är. När jag läser det du skrivit till mig för fett länge sen får jag tårar i ögonen, jag har sparat allt som ett minne. Jag sitter alltid med en klump i magen när jag läser på din msn eller blogg att nått har hänt mellan dig & F för jag vill verkligen inte att du ska må dåligt men det känns som om du klarar allt galant och det glädjer mig super mycket älskling. Så mycket som du gått igenom så förstår jag att allt e jobbigt och att ibland så känns det som om att alla är emot dig men en sak ska du veta att så är det absolut inte, mina ord är till dig när jag känner dig så är att "håll upp ditt huvud, hur jobbigt det än är och var stark" jag vet att allt e skit jobbigt ibland, men älskling ta min hand så klarar vi allt tillsammans, walla ! Du är så fin & så underbar min älskade. Glömmer dig aldrig älskling & jag skulle inte klara mig utan dig, inte ens en sekund i livet älskling. Fuck alla dom horungarna som leker ball här bland dom vi känner, vi vet själva vilka som är kungarna här & det är fan du och jag älskling. Ani ba7ebek ya ro7i 5itr.
I LOVE YOU BABY, YOU AND ME FOREVER!


tamer hosny & sherine - law hayfa !
älskling, denna låten påminner om mig om dig skit mycket.
jag vet inte varför, men om du förstår texten så förstår du min kärlek till dig syster.


Kommentarer
Postat av: halmstadsfinest

aw, how cute (:

2010-03-15 @ 21:56:59
URL: http://halmstadsfinest.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Tack så hemskt mycket för dina fina ord! Det värmer :) Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

2010-03-15 @ 22:33:41
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Tusen tack för det, fina! Du gör mig fruktansvärt glad ska du veta :) Det skulle nog gå att ordna, hehe :)



Hoppas du får en fin morgondag!

2010-03-15 @ 22:47:24
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0