PASS PASS PASS

folk har blivit så egoistiska nu för tiden, vad har hänt?!? Folk dom lovar saker och lovar saker men ändå så bryter dom alltid det dom har lovat pga att dom är så jävla själviska & äckliga! Om jag en gång lovar något så krigar jag och slutföljer det jag lovar, det gör äkta vänner mot varandra. Men vissa har tydligen inte lärt sig ett skit i sin uppväxt, blir så arg arg arg! Ush och fy och blä på det alltsså. Tur som är så finns det få och väldigt få som alltid kommer finnas i mitt hjärta och aldrig svika mig "hoppas jag" men en sak säger jag bara! alla dom som ska svika och ljuga för mig dom kan typ tagga långt ifrån mig så blir jag glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0