kärlek till dom som är sanna, hat till dom falska

jag vill bara tacka alla mina underbara vänner för att dom ställt upp för mig under alla omständigheter, jag älskar er som fan ni kommer alltid finnas vid min sida och jag kommer alltid finnas vid eran sida. Jag kan döda och jag dör för er, ni vet vilka ni är så ni borde ta åt er när vi läser min blogg & jag vill tacka en speciell person som betyder exakt allt för mig & jag skulle inte klara mig utan honom 1 sekund i livet. Det är min underbara pojkvän, han har lärt mig vad som är rätt och fel & han har stöttat mig när jag låg som längst nere på botten och höll på att dö så drog han upp mig för att göra mig till en människa igen, gud jag älskar dig så mycket Fadi & du har fått mig att träffa så många underbara människor som jag inte ens visste existerade. Jag drogs förr bara till DÅLIGA människor som inte hade nått liv & jag fick ge dom ett liv genom att ge dom mitt, men sedan träffade jag dig & du lärde mig vad som var bra & dåligt. Jag är så stolt över mig själv, jag är stolt att jag klarar gå upp och andas nya andetag everyday och det är tack vare dig fotfot. Jag är så glad att jag har fått träffa dina vänner, din syster & din mamma. Dom är sååå underbara, tack för ni finns där för mig alla. Jag älskar er tills döden. :)


Kommentarer
Postat av: elli

fin blogg :D

2010-03-07 @ 01:14:36
URL: http://ellinorel.blogg.se/
Postat av: elli

Tack :D

haft en bra kväll?

2010-03-07 @ 01:19:18
URL: http://ellinorel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0