ikvälls inlägg sådär

tjenare, snackade nyss med min pojkvän men han började snacka med sin familj så han skulle ringa upp mig lite senare. Nu sitter jag här helt själv, ska gå och packa och sedan platta mitt hår som är afrokrull just nu, efter det så ska jag se om älsklingen har tid att snacka med lilla mig och sedan sova, orkar inte sitta uppe hela natten eftersom jag ska upp runt 09:30 imorgon och börja fixa mig, ska ju hem till älsklingen som ni vet. Hoppas bara bussar & allt går som vanligt imorgon med tanke på att det snöade idag så lär det väl vara fett med förseningar imorgon, men hoppas inte.

Jag längtar tills imorron när jag får komma hem till älsklingen, jag älskar att vara med honom och med honom känner jag mig alltid hemma liksom, jätte skönt!

Nej men nu ska jag chatta lite med min egyptiska prinsessa angiie och sedan lägga mig & så. Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0