godnatt på er alla!

godkväll på er alla sötisar, har kollat klart på FALK nu, en riktigt bra polisserie det är alltså. Hmm, vad ska man skriva för att avsluta denna dag då? Imorgon ska jag upp 07:00 för att fixa mig och sen ska jag till tandis och sen till skolan, bajs på den dagen! Men det e skönt att det är lov snart anyway.

vill bara skriva en sak, och det är till min älskade vän angelica.
gumman jag vet att allt e svårt och att allt går i en berg&dalbana.
jag vill säga till dig att jag verkligen älskar dig & kommer alltid finnas
vid din sida oavsett vad det gäller, det finns ingen som har ett så fint hjärta
som du har älskling, absolut inte någon på denna jord! Du ska vara tacksam att
du har din mamma, och din kille som verkligen älskar dig, mig din syster som aldrig
kommer att lämna din sida gumman & sist men inte minst din pappa "aboya" som finns
där uppe i himlen och vakar över dig, han älskar dig och det kommer han alltid göra oavsett vad!
hjärtat, glöm aldrig att du har många omkring dig som älskar dig obeskrivligt mycket och alltid vill se dig le!


you are my garden angel angelica!

& måste bara skriva att jag även älskar min super fjortis till lillesyster, ANNA NYMAN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0