skönt att få skriva av sig asso

okej, jag ska ta upp en sak jag irriterar mig på grovt här asso. Det är när folk leker fett smarta när dom skaffar kille. Alltså jag säger inte att det är fel att vara med sin kille hela tiden, för jag är fan med fadi 24/7. Men jag har anledningar till varför jag är med honom så mycket. Dom anledningarna är att mina såkallade " vänner " inte kunde acceptera att jag hade kille och vem fan fattar inte att jag måste umgås med honom för att lära känna honom men mina såkallade " vänner " ville inte följa med o träffa honom så dom får skylla sig själva & jag säger inte att jag skulle vara med min kille 24/7 men ni gav upp och hade inget tålamod och tålde inte mig att se lycklig så ni får fan skylla er själva. Men nu när folk gör såhär och jag verkligen försöker hålla kontakten men dom jävlarna försöker göra en svartsjuk och tro att deras kille är bättre än min, nana så funkar det inte, min kille är den underbaraste på sitt sätt och era killar är bra på sina sätt. Men ni behöver inte sitta och skicka sms om vad era killar gav er i 1 veckas present och jag vet inte vad, för ärligt så är den där bullshiten bara för att skryta och det e så fucking irriterade! Om jag frågar dig så kan du väl svara men annars khalas jag bryr mig inte.

ooh vad skönt att skriva av sig lite, ni som känner igen er kan ju ta åt er också! Är är jävla pissoff på er just nu. Skulle nästa använda H - ordet men nej, ni är inte ens värda det!


Kommentarer
Postat av: LENA ღ

haha eller hur?? ;D allt bra? kram!

2010-06-12 @ 23:13:14
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: a & s

sv: laga middag åt honom. haha :D

2010-06-12 @ 23:13:46
URL: http://amalosandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

sV: påtiden att både du o jag lär oss :D

2010-06-12 @ 23:45:28
URL: http://amalosandra.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Helt rätt emelie!

Låt ingen förstöra för och din söta fadiifadii <33

Ni är dödligt söta kramar

Och pressenter är inte det viktigaste i ett förhållande det är kärleken som är det.

2010-06-13 @ 01:16:21
URL: http://linneakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0