lördag 19:28

hellu där bloggisen, förlåt förlåt för dålig update ingen men jag har faktiskt umgåts med älsklingen! Jag känner att sommarlovet börjar komma ikapp mig nu, så skönt! Får sommarlov på onsdag, när får ni?!? anyway igår så kom älsklingen hem till mej, vi var ute och gick och snackade och så och sen hem och spelade kort och sedan så la vi oss i sängen och kollade på " vi hade iallafall tur med vädret igen " skiiiiiiiiit dålig! Sedan idag så åkte vi och lämnade älsklingen i jakobsberg och sedan drog vi vidare till kista för att handla kläder och sen åt jag sushi, mums! Funderar på att hoppa in i duschen snart eftersom vi ska på middag imorgon med familjen för lillebror fyller år, grattis i förskott till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0