emelie svarar!

jag har fått en fråga av en av mina underbara läsare. 

Postat av: rania
berätta om hur ni träffades :D <3

svar; haha tänkte skriva ett eget inlägg till dig hayati. Allting började förra året när jag var vän med en tjej som heter Jessica, hon kände en kille i södertälje som hon fick kontakt med genom internet. En dag så fixade hon min killes nummer och gav mig den eftersom att hans kusin ville att han skulle skaffa tjej. Sedan ringde jag Fadi och snackade med honom för jag ville se hur han var som person, han var världens gulligaste och sötaste! Sedan har vi umgåts nästan hela tiden sedan den dagen och jag har förlorat mycket men jag har den bästa kvar och det är min underbara kille som är min vän, min bästis, min killkompis, min tjejkompis HAHA xD och min underbara pojkvän! Alltså jag kan berätta allt för honom, underbart!

hoppas du fick svar rania hjärtat!

Kommentarer
Postat av: RANIA

tack för svaret älskling! SKITGULLIGT!! :) <3

2010-06-26 @ 13:06:25
URL: http://ranias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0