regnet är påväg!

fyfan efter alla dom här varma dagarna skulle vi behöva lite regn och åska! Men hoppas att det blir lika varmt efter igen, liksom a fresh start again. Ska kolla på en skräckis ikväll på televisionen filmen heter typ " handen som gungar vaggan " eller något i den stilen. Idag fick jag kritik av min syster att jag använder ordet " anyway " to much i min blogg, så jag ska sluta upp med det från och med nu. HAHA ! & så ska jag börja skriva mera om min syster, saajk! Min läsare kommer gå från 2000 till 0 diiirekt! Men men, nu ska jag kolla runt lite och snart ska jag ge er en spännande update!
Kramisar


Kommentarer
Postat av: sabina

Okej, i'll do it !

2010-07-17 @ 18:53:38
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0