godmorgon

godmorgon små änglar, vaknade av att min syster sitter och knäpper kort på mig när jag sover, vilken tönt! Dom bilderna/bilden ska ni absolut inte få se, om jag inte är gullig förstås! Jag har faktiskt lite huvudverk, men hoppas den pass over soon. Idag blir det veckabyte för mig och min syster vi ska till pappa idag. Jag har bara lite planer inbokade denna vecka. Nu ska jag bara raka min mammas nacke eftersom den som klippte henne före mig inte gjorde de, hon ser ut som en riktig man, haha!





ni kan fortfarande anmäla er till veckans blogg, så passa på!


Kommentarer
Postat av: Ronja ♥

tack för kommentaren =D

2010-07-04 @ 14:09:47
URL: http://zmulanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0