trött & stress

fuck this shit, vet ni hur trött jag är, oj oj oj !
anyway nu när jag skriver det här är klockan nästan 07:00, och jag sitter och sminkar mig, min buss kommer om 30 min, måste skynda mig. Tänkte möta upp felicia faktiskt och så, älsklingen sov här i natt men han åkte för 30 min sen, stackars han sov inget i natt PGA min äckliga säng som är fett liten, men snart blir det en större. Men men nu ska jag sminka mig klart sen dra till bussen + baby sa att de va fett mkt snö ute, jag är rädd :/
ha en trevlig dag på er.
puss

Kommentarer
Postat av: Camilla o Gabby

Hoppas du hannmed bussen.. Fin blogg

2010-01-19 @ 10:24:32
URL: http://myblacksista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0