natti natti

nu börjar det bli läggdax faktiskt, är lite trött & jag måste snacka med älsklingen imorgon, vilken tid vi ska mötas och allt, men innan allt detta ska ni få en liten "lista" om saker som jag ska göra under 2010, eller försöka göra under detta år.

* köpa hårförlägning 
* försöka besöka egypten minst 2 ggr 
* vara snällare mot allt & alla, spelar ingen roll om dom e dumma mot mig
* fira 1 år med älsklingen & alla underbara
* satsa fullt ut på skolan
* ta vara på mina underbara vänner som jag har
* språkresa till egypten
* färga håret ljusbrunt


mera mera finns det säkert, men detta är dom sakerna som jag tänker på just nu.
som ni kanske ser så älskar jag egypten, säger bara. ÅK DIT !
men nu är det läggdax, sov gott snuttisar.

Kommentarer
Postat av: JAAAAAAG

lät riktigt bra :P



Svar: Gina vetu, 250 skulle ja tro?

2010-01-04 @ 04:01:31
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0