natti natti på er alla !

faktiskt så börjar jag bli trött nu, måste sova i think!
men jag gör en update innan jag drar imorgon beroende på när jag vaknar!
om jag vaknade i god tid gör jag en update om jag vaknar sent, blir det update
när jag kommer hem, imorgon ska jag troligen på bio med mina underbara vänner
och min älskade pojkvän. Hoppas att roro & gamze kan komma, har saknat dom!
nej men nu ska jag borsta tänderna & sedan krypa ner i sängen och snacka lite med älsk
hoppas ni sover gott i natt, lika gott som jag ska sova i natt.

juste en sak jag inte kan sluta tänka på är min mardröm som jag hade i natt.
jag drömde att en tjej som jag inte kände knivhögg mig i magen
sen vaknade jag av att fadi rörde mig men jag såg inget de var
helt mörkt & sedan så somnade jag om igen så såg jag hennes
ansikte igen, varje gång jag blundade alltså, creepy!
hoppas jag drömmer en fin dröm nu anyway
plus så sover jag själv & jag hatar att drömma
mardrömar när jag sover själv.

men godnatt nu sötnosar, see yaa when i wake up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0