min tööntiga lillesyster ska få datan nu, så vi hörs.

min syster sitter bakom mig och gör mig galen om hur många gånger jag skriver i bloggen, hah!
tööönt hon är alltså, en riktig tönt, ni ska även få en avslutande bild på tönten sen! HAHA!
jag satt nyss och funderade på vad jag skulle köpa för nått när jag får pengar & då tänkte jag
KLÄDER, SMYCKEN & SMINK! ( ska även spara till resa ) men liksom måste köpa nya kläder.
idag köpte jag två linnen och ett par lackleggins, seexi as hell.
bestämde nyss med älsklingen att jag & han ska åka till kista när jag får pengar
vi ska handla kläder tillsammans, alltså han till sig och jag till mig
och efter det käka lite food, myspys.
men nu ska jag låta min psykade syster sitta vid datan, sorry syster!
men kanske lägger in ett inlägg senare om jag inte somnar, ok? :)


detta är min tööööntiga lillesyster.. ville bara säga det!


Kommentarer
Postat av: Shila

nemen thank u darling

2010-01-24 @ 00:26:40
URL: http://shosholina.blogg.se/
Postat av: Shila

nej inte mkt somnar snart haha sj då

2010-01-24 @ 01:53:24
URL: http://shosholina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0