katastrof att ingen hjälper till !



ingen kan ha missat det som hänt på haiti, jordbävningarna!
fyfan vad jag tycker synd om alla dom som bor där, tänk
på alla små barn som finns där som inte har något hem eller
någon familj kanske, herregud! Sedan hörde jag rykten om att
man hade skickat ner mat dit, men ingen hade kommit med maten
liksom vilka jävla dum huvuden gör så, jävla skit huvuden!
äckel på hög nivå, om jag bara kunde hjälpa till så skulle jag lungt
hjälpa till så gott jag kunde. Och där är det rätt varmt så tänk alla
döda kroppar som kommer ligga där och ruttna i värmen, fyfan!!
tycker synd om alla dom som ska behöva leva i det där livet just nu!
och alla som kommer svälta, ush! Hoppas gud är med alla små barn där
nere just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0