i will always love ya, you n me forver.

jag är rädd, jag är så fucking rädd att förlora den jag älskar mest.
om jag skulle förlora dig så skulle mitt liv inte funka längre, du är mitt liv!
men jag är så rädd att en dag kommer du bara lämna mig kvar här utan mitt liv.
jag vill ha mitt liv kvar & jag vill ha kvar dig i mitt liv, du är den som betyder MEST!
om jag bara kunde säga exakt det jag har i huvudet till dig skulle allt vara enklare.
jag vill bara säga så mycket till dig min älskling, så du skulle förstå min kärlek till dig.
men hur jag än skulle säga det så skulle du ändå inte förstå älskling, min kärlek till dig den är stor
dagar som jag inte är med dig gör ont baby, vill ha dig här nu nu nu!
oooh jag älskar dig så mycket fadi hamid, du är anledningen till att jag
orkar gå upp på morgonen och leva igenom dagen, älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0