gaash im tierd.

är helt slut alltså, fyfan.
alla vet väl att vi håller på att flytta, så det är helt kaos.
jag städade 1000 garderober och allt med min syster, haha!
nu ska jag ta de lungt resten av kvällen och sen ska jag duscha och packa kläder
eftersom jag ska till baba imorgon! Imorgon ska jag även med min skola liksom
på en söndag, till nacka strand "faktory" och gå på en bröloppsmässa, kul kul.
ska möta felicia nån gång, haha! sega jävlen svarar inte på sms so i dont know.
men nu ska jag snart skriva lite mera i bloggen & sen lyssna på musik, gaash.
men vi hörs senare, pussar

Kommentarer
Postat av: ida

taaack så jätte mycket! :):)

2010-01-30 @ 19:10:45
URL: http://sofienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0