american history x !

filmdax nu då, fuck så här mycket film brukar jag inte se när jag är hemma
bara om jag är hos älsklingen, men men! har inget annat för mig..
men nu ska vi iallafall se en film som heter american history x.
as bra tro mig, har sett den många gånger, men den e såååå bra!



handlar om två killar, som är syskon. Storebrorsan är "rasist"
och han åker in i fängelset, men sedan så kommer han ut igen
och då har han helt ändrat uppfattning om att vara "rasist" så han
lägger av med det, men under tiden som han var inne i fängelset så
blev hans bror mer och mer som sin bror, alltså "rasist" man får
följa deras liv och så, berättar mera sen för dom sätter på filmen nu.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0