snacka aldrig om något ni inte ens vet något om!

var nyss inne på en av mina kompisar's bloggar, hon är faktiskt en utav dom bästa av mina kompisar.
hennes pappa är från Egypten & hennes mamma är ifrån Sverige. Hon berättade för mig att det var bråk inom hennes familj igår, sedan gick jag in på hennes blogg just nu och läste lite utav det, jag blev bara upprörd när jag läste vad hon hade skrivit. Inte för jag vet så mycket om "deras" bråk, men jag ska säga min åsikt till Angie.


" gumman, jag som du älskar Egypten, man kan inte hata Egypten. Det går fan inte!
som du skrev att du inte var hel egyptier, men fan din pappa var hel egyptier, du har blodet
i dig & du har gener från Egypten, du kan se dig som hel eller halv, ditt val liksom! Jag blir också
arg när folk snackar om Egypten, hur skräpigt och hur tråkigt det är där, sånt har jag fått höra, men då
tycker jag att dom ska åka dit ner för att se själva, det finns så mycket mera än skräp och sand and stuff
like that. Befolkningen som bor där är helt underbara, maten är underbar, sträderna & ALLT är underbart!
Så snälla kom inte hit och säg vad som är bra & dåligt med Egypten om ni inte ens vet något om det, fuck får flipp. Från min sida, jag har också fått höra "varför leker du Egyptier" lala, jag "leker" inte egypter, jag har en kärlek till Egypten & det känns som om de e mitt hemland, jag kan mera om Egypten än Sverige fan. Angelica jag förstår hur du känner, och jag finns för dig i alla lägen. Men 7ayati, bry dig inte om vad folk säger eller tycker om ditt hemland, du vet själv hur underbart Egypten är. Glöm aldrig att din baba är stolt över dig & älskar dig djupt från hjärtat älskling, han vakar över dig när uppe i himlen & ser till så allt ska gå bra för dig i livet, & jag vakar över dig här nere på jorden så ingen gör dig illa. Du är min ängel & mitt allt Angelica.
كل شيء سيكون على ما يرام الشقيقة ، وكان قويا المفضلة
I LOVE YOU SOULIE!!! "

& en sak till, jag tycker du & din mamma ska åka till Egypten, bry er inte om vad andra säger. Fan hennes man kommer därifrån och din pappa, ni kommer älska det! Tro mig, även om man måste ha "klänning" så är det värt det, men man måste inte ha "klänning"



här är bilder från när jag var i Egypten för 1 år sedan, är det fult?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, VACKERT SKULLE JAG KALLA DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0