saknar egypten! huhu

oh snap, jag fick ett sug efter egypten nu, då måste jag alltid skriva av mig!
fyfan vad jag saknar egypten, har minnen där ifrån alltså.
saknar allt som har med deras kultur att göra underbart säger jag bara!
snart åker jag & storesyster ner dit, ooh shiiit vad roligt vi ska ha de säger jag bara!
gush, hoppas de blir 2 veckor syster, jag ska visa henne allt & belive me hon kommer
älska det! guuuud vill att det ska bli sommar nu, tänk den dagen vi sitter på arlanda och ska
åka, den dagen kommer jag gråta, ouuf! längtar längrar!

nu har jag skrivit av mig, måste börja fixa mig nu!
men innan lägger jag upp lite bilder, ok? :)






två bilder från förra gången vi var i egypten
och en ifrån detta året, ! grov kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0