my day

dushat klart nyss, guud va skönt de var.
ska berätta lite smått om idag för er också.


vaknade hemma hos baby typ runt tio i 8, vi skulle ta halv 9 bussen.
VI HANN! Jag sminkade mig lite, klädde på mig & sen gick vi till bussen
åkte till liljeholmen för att möta felicia, sedan åkte vi till mariatorget till praktiken.
När vi kom fram fick vi en "suprice" filli u know what?!? Men anyway vi arbetade igenom
dagen utan att klaga, haha! Det var faktiskt skit lungt i salongen idag, så jag fick klippa mig
huhu mitt fina hår är borta nu, nu är det ungefär till axlarna, men jag ska ha långt i sommar jag
skiter i, annars köper jag löshår, i dont give a fuck. Men funderar på att bli blondare tills sommaren, svart är så jobbigt på sommaren, varmt och äckligt! Nu ska jag sätta på mig kläder eftersom jag sitter i handduk och sen ska jag plattahåret lite och sen ringa baby, oooh jag saknar honom såå mycket!!!

juste, jag snackade med en kompis och jag ska inte sluta blogga, nu får stå ut med mig. HAHA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0