får fucking panik, du e psykopat!

ooh blir irriterad på folk som snackar så mycket bullshit
alltså märker hur desperata folk är att få leva mitt liv verkligen
ooh låt mig bara vara, vi är inte vänner längre & du behöver inte stalka mig
freak, du skämmer ut sig själv genom att leka mig eftersom du ALDRIG kommer
att bli som mig, gush! Du gillar att göra det jag gör va??


ojoj, nu undrar säkert everybody vad jag menar här..
im going to explain to ya, det är såhääär..
det finns en tjej som jag var kompis med för ett tag sen
jag vill inte snacka med henne, vill inte ens se hennes faace!
men om jag laddar upp nått här i min blogg, tex bilder, om jag ska resa, låtar and everything
så nästa dag hamnar allt på hennes blogg, same as mine.. kan du skaffa dig ett liv?
jag förstår inte, aa hon vill vara mig, jag förstår och jag vet att hon "älskar" mig och vill
vara min vän fortfarande, men jag har växit ifrån alla hennes grejjer hon håller på med tex
dricka, träffa killar och sånna grejjer... jag har min älskling och jag är såååå nööööjd med mitt
liv utan den där bruden alltså, fuck face säger jag bara! men om du känner igen dig i detta så kan
du ju alltid sluta vara en "wannabe" mig liksom, för du kommer ALDRIG LYCKAS GUMMAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0