från Angiie till Emelie

Först Emelie vill jag säga, sorry habibti att jag bara loggar in såhär, men har några saker att säga till dig.
Dom kommer här:
_______________

Omry.
Det finns så många ord som jag vill säga till dig, men dom kommer inte riktigt ut. Vet inte hur jag ska säga till dig hur underbar du är, du kom in i mitt liv för inte så länge sen. Typ i November förra året, 2008 och direkt blev vi bra vänner första gången vi började snacka. Det finns så många gånger man blivit sårat och pågrundav sånt skit, så började man tappa tycket för folk. Men för dig gumman, walla. Jag dödar för dig, jag dödar på plats för din skull. Den som rör dig, måste röra mig också. Du har tagit mitt hjärta med en storm, redan första gången vi blev vänner märkte jag att du va något speciellt. Vi snackade och snackade om allt, precis allt. Man var inte nervös inför dig, hur du skulle tycka eller tro om en om man sa för mycket eller lite. Det var bara att öppna sig och snacka ut som om man känt dig hela livet, det är så det känns. Iallafall för mig, det känns som om jag känt dig sen vi två va små och att vi växt upp tillsammans. Det finns så många i denna värld som snackar, snackar och snackar och hittar på massa skit om en person och går bakom ryggen på en person. Jag svär, jag litar på dig till 100%, du bevisade mig t.o.m innan vi träffades att du brydde dig och fanns där. När vi blev vänner, så kom vi ännu närmare, som två riktiga systrar. Du är min soulmate, habibiti. Du ska aldrig tveka att ringa/smsa om det är nåt som stör dig, eller någon som stör dig. Jag finns här för dig tills mitt liv är slut och mitt hjärta slutar slå. Jag känner för dig att du är den ända som jag kan lita på just nu, alla andra leker så mycket med varandra. Dom säger att dom älskar och bryr sig, men sanningen kommer fram tids nog. Jag vet innerst inne att du inte är så, du är en av dem få som jag litar på och som jag låter komma in i mitt liv och trösta mig. Jag står upp för dig också den dan du inte orkar mer, och säger att du inte pallar med livet längre. Mitt hjärta, den klappar för två stycken personer, syster - Dig och Mig. För att tillsammans, är vi starka och orkar allt. Jag svär på allt, på mitt hjärta att detta är inget jag bara säger. Utan detta är sant, från gruden av mitt hjärta. Detta står inte skrivet nånstans, på ett papper, på en tavla eller är påhittat. Det står innerst inne i ditt slående hjärta som pumpar, denna text är inristad där inne för att du ska minnas att jag alltid kommer finnas där för dig och stå upp och kriga för minsta lilla sak. Jag har alltid önskat mig en lillasyster, sen jag var liten och jag fick en lillasyster till slut - Ems; Du är min riktiga lillasyster genom livet. Jag kan inte finna en bättre lillasyster än dig, Ems. Walla, du är den bästa som finns runt omkring alltid, vad som en är fel. Du låter aldrig en person stå upp och kriga själv, du krigar för båda två, och du vet att jag gör detsamma för dig och så mycket, mycket mer. När ditt hjärta gråter, så kommer jag finnas där. När dina ögon är gråtfärdiga, så kommer jag finnas där. När du känner att kroppen gör ont och att du inte orkar mer, så ska jag finnas där. När du har något och säga som är viktigt/oviktigt, så ska jag ändå finnas där för dig och lyssna till slutet. Ems; Jag älskar dig. Du är verkligen värd det bästa i världen, en kille som kan behandla dig rätt och på ett bra sätt. Du är sannerligen underbar och så mycket mer. Om jag kunde köpa dig världen, så skulle jag köpa dig den och ge dig den i handen. Du är värd så mycket mer än det, jag svär på mitt hjärta. Det finns inte en som du, det finns bara en av du och du är den riktiga Ems. Spelar ingen roll hur många som säger att dom älskar mig som sin syster eller kallar mig syster. Du är den ända, riktiga lillsyrran för mig och så kommer det vara till jag slutar andas och mitt hjärta slutar slå. Jag vill tillslut avsluta med att säga Ems; Jag älskar dig, du är min syster, jag finns här för dig tills mitt hjärta slutar slå. Tro aldrig att du är ensam i livet när allt känns fel. Tror du så, så är det fel. Jag finns med dig överallt, även i himlen. Jag kommer alltid vaka över dig, överallt. Föralltid.


Kommentarer
Postat av: Sara

sv: jag håller med dig :) arabisk musik är bra ^^

2010-04-15 @ 17:10:35
URL: http://uppsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0