emelie fuckkar ur alltså

jag har tänkt på en sak, varför snackar tjejer så jävla mycket skit om varandra? alltså har dom inget annat att snacka om en skit om andra tjejer och så, helt jävla cp! jag vet en tjej som jag aldrig trodde skulle gå runt bakom min rygg & mina kompisars ryggar och snacka skit om oss och det värsta var att hon kom tillbaka som en liten kelb " hund " och bad om förlåtelse. Alltså om det händer 1 gång, då kan jag förlåta för alla förtjänar en andra chans men när det blev 2 3 4 5 gången, jag fick flipp asso! Ingen ska någonsin öppna sin mun om mig eller mina kompisar, damn it jag flippar! & sen om en annan person som stod mig ganska nära förr, vi har kommit från varandra och det känns galet nice allstå, den personen var nog den mest divigaste personen jag träffat & nej jag snackar inte skit nu jag tar upp saker jag tycker är cokt irriterande. Tex bara för denna person tror hon/han är äldre än mig ska den perosnen veta allt, men fuck it. jag har varit med om MYCKET mera än dig tro mig, du är en bortskämd unge bara, folk i riktiga livet dom får kriga för att få allt du har! oohh jag blir bara så irriterad! & sen snackar den här personen nedlåtande om " invandrare " men jag ska säga en sak till dig. Invandrare, ja det finns vissa som gillar att förstöra lala, dom är inte bra! men det finns många andra som är underbara and everything. & dom som kommer till ett främmande land dom behöver stöd inte att folk ska snacka nedlåtande om dom, jag hatar när du snackar skit om folk jag bryr mig om så öppna inte din mun IGEN! ooooj så mycket jag fick ur mitt hjärta nu, men jag får flipp bara jag tänker på det.

det spelar ingen roll om man är vit, gul, grön eller svart DU ÄR EN MÄNNISKA och du ska behandlas med respekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0