dagens tjejer, INGEN RESPEKT MOT SIG SJÄLVA

detta blir dagens sista inlägg och det ska jag skriva lite om en speciell sak som kom upp för ett tag sedan som min tjejkompis berättade för mig som jag tyckte var helt hemskt.

jag har en tjejkompis som jag hade kontakt med för väldigt länge sedan, hon började plötslingt höra av sig till mig och säga " jag saknar dig " & " jag vill vara med dig igen" och hon är absolut inte den personen som brukar komma tilbaka bara såd'r, så jag började snacak med henne för jag ville få reda på vad hon igentligen ville, jag blev grovt chokad över hur en person kan bete sig så jävla billigt och äckligt mot folk alltså. Hon sa såhär ungefär " alltså jag har tre killkompisar som vill att jag ska hämta 4 tjejer till en fest och dom bjuder på dricka, jag ska dit för jag är kåt och du får gärna också prova dom om du vill? " alltså jag höll på att , tjejen har inte snackat med mig på säkert 3-4 år och nu kommer hon från ingenstanns och säger så, liksom vad tror hon att jag är någon leksak hon kan ta fram och leka med när hon har lust & tid och speciellt ska jag INTE gå på den där jävla festen med henens pundar kompisar, nej absolut inte! förstår inte ens hur man kan föreslå en sån sak. anyway det blev värre ju mera hon snackade, hon skrev såhär " jag blev sexuellt utnyttjad av dom killarna" alltså varför ens gå till dom då om dom beter sig så? HERREGUD VAD HÄNDER MED DAGENS TJEJER, DOM HAR INGEN RESPEKT FÖR SIG SJÄLVA OCH SINA KROPPAR, OOOH VILL BANKA IN VETT I DERAS HUVUDEN ALLTSÅ, ÖNSKA DET KUNDE GÅ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0