bajsar snett på falska!

herregud jag vet inte ens vart jag ska börja, folk dom tror sig så mycket att dom är bäst och att dom kan allt, en sak jag inte förstår är varför en person blir helt förändrad pga en kille som hon inte ens umgås med ofta och inte ens känner, jag tänker absolut inte gå in på vem personen är men om den personen läser detta och tar åt sig så kan den väl iallafall tänka sig för lite innan den personen sårar flera personer, jag pallar verkligen inte med att bli sårad av dig mera, bajsar snett nu faktiskt! Folk har blivit fett falska, jag vet faktiskt inte om jag förändrade mig på det här sättet när jag skaffade kille, men jag brydde mig iallafall om mina vänner, och det värsta är att den här personen står mig närmast och jag hatar faktan att jag känner i mitt hjärta att jag måste lämna den här personen eftersom om den här personen inte förbättrar sig så MÅSTE MÅSTE jag lämna den personen för att själv må bra.

men ändå tack alla mina andra vänner som alltid finns där i alla väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0