söndag söndag söndag, jag hatar söndagar

söndag söndag söndag, jag hatar verkligen söndagar dom är så jävla tråkiga, det händer inget! Idag skulle igentligen fadi komma till mig men han orkade inte så nu är han hemma och chillar med sinan tror jag. Men iallafall imorgon är det skolan som gäller, fy bubblan. Nej men de e helt okej, men jag kan inte mitt schema ännu så jag är lite osäker när jag slutar, men men det löser sig säkert. Nu ska jag fixa mitt hår lite, det ser ut som ett fågelbo på riktigt.



avslutar detta inlägg med en bild på den finaste!


Kommentarer
Postat av: prinskorven :)

du är min, babe.

om jag åker så kommer jag smsa dig sötnos. så mycket jag kan, det kostar ju men ska försöka :)<3

2009-09-06 @ 15:45:44
URL: http://fillss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0