my weekend in hovsjö/geneta

hellu babes nu är jag hemma igen från en helt galen helg i södertälje hos min älskling

fredag; jag kom hem till min älskling runt 6, vi åt mat & kollade på film, åt ännu mera mat och kollade på ännu mera film, inte så mycket och säga om det.

lördag; vi vaknade runt 8 haha, sen så åkte vi in till stan och gick och kollade runt lite, köpte en chips skål till bassam haha. . sen efter det så åkte vi hem igen, vi åt mat och sen så fixade jag mig lite och runt 8 så ringde bassam och sa att han va klar och att vi skulle hem till honom. Vi kom till honom runt 9 kankse, innan gick vi på vivo oich handlade lite mat och så, sen åkte vi hem till honom. Väl där så duschade vi, dock inte tillsammans. . haha och så. killarna lagade mat jag satt som en drottning hahahahaha. . vi åt iallafall något med ris som bassams mamma hade lagat, skit gott! efter det så chillade vi, kollade på film och rökte vattenpipa och myste ! galet mysig lägenhet har han iallafall, I LIKE!

nu ska jag ner till min mamma, forts skriva mera senare.

love u all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0