my friday

sitter hemma hos älsklingen nu, han duschar! Vi har kollat på "cutlik" haha nej men kniven i hjärtat och sen så på scoobie doo eller hur man nu stavar det. Jag är faktsitk skit trött. Idag var vi med skolan på oskarsteatern i stockholm och kollade på sex och samlevnads teater, det var faktiskt ganska kul men samtigt visste man redan mycket om det så. Men efter det så gick jag till hötorget och där mötte jag på jennifer som jag inte har träffat på 1000 år typ & hon va med bamo så vi snackade lite sen så åkte jag till älsklingen och vi kollade på film DIREKT.!
nu e han klar, så nu ska jag mysa med honom.
godnatt.


Kommentarer
Postat av: Icya

Sv: yeah,otroligt begåvad är han! :D

2009-09-26 @ 01:39:23
URL: http://icyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0