HOME AGAIN FROM SCHOOL

är hemma nu, helt onödigt att ens gå till skolan idag, kom till skolan hade en HALV lektion sen så fick vi gå. Mådde inte så bra på lektionen vet inte varför men men. Efter plugget så åkte jag in till stan och träffade baby, han hade köpt 2 cheesburgare till mig, hihi min hjälte! I love him. Men iallafall nu ska jag städa HELA övervåningen, spelar ingen roll om det tar mej hela natten, det ska bli gjort. Imorgon ska jag sova hos baby, så måste göra pappi stolt haha! Nej men nu ska jag göra en spelningslista med musiqaaa och sen ska jag bara chilla i rummet, städa!
bloggar ännu mera senare.

tänkte skriva en lista på saker jag HATAR senare.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0