happy birthday :)



Grattis på födelsedagen kusin

jag vet att allt e fuckat mellan oss just nu men jag känner ändå att jag behöver skriva av mig lite. jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade dig för det gör jag verkligen habibti du anar inte. Och jag vet att det kommer bli som förr men ändå inte på samma sätt, för tiden har gått och mycket har kommit i mellan oss och så, men ingen kommer att förstöra min kärlek för dig iallafall, INGEN! Men jag vet absolut inte hur du känner, du har ju alla dina vänner och så och jag har min skola, fadi & familj. . jag trivs med det och det skulle bara vara ännu bättre om du fanns i mitt liv också. Men det jag ville säga var att jag älskar dig & att du har en plats i mitt hjärta fortfrande. Alla minnen hahahaha, jag döööör när jag tänker på dom. När vi var ute med tjejerna, det var du & jag som alltid höll ihop, vi höll varandra nära varandra hela tiden. . släppte aldrig varandra. Sen kommer du ihåg nyår förra året, BÄSTA! Men anyway nu har jag skrivit av mig lite, jag älskar dig & glöm aldrig det.

här kommer en bild som påminner mig om dig, HAHA !



men iallafall, happy birthday hun <3


Kommentarer
Postat av: Sherry

Cute Blog! I Like it!

Hmm.. I'm sorry things are not fine between you guys, but hopefully you will get over it.. and everything will be back to normal. If not... then I guess it's not meant to be..



Cheer up!

2009-09-27 @ 19:06:16
URL: http://sherry.cairowecare.com
Postat av: Jessica

Tack så mycket älskling! VEt allt allting inte är så som vi innerst inna vill ha det. Men läs min blogg <3

2009-09-28 @ 11:44:37
URL: http://beeutiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0