'

Du skulle aldrig klara av att vara jag. Du vet inte hur jag kämpar, vad jag än går igenom varje dag. Du vet inte hur tungt de är att öppna ögonen & behöva se.Du vet inte hur mkt de krävs av mej för att bara le. Du vet inte hur ja irrar omkring & alltid hamnar fel. Du har aldrig känt smärtan då rädslan förlamar dej del för del. Du har aldrig sörjt så mkt att dina tårar tagit slut. Så säg aldrig att du fattar, låtsas inte att du vet .

Fadi Hamid, du är anledningen till att jag finns kvar på jorden, utan dig skulle jag inte finnas!


Kommentarer
Postat av: millie

ja det tycker jag också!



jo jag kan lite grann, grunderna o sen använder jag ju mej mycket av photoshop :)

2009-09-09 @ 21:02:00
URL: http://ttypmillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0