18:00

förlåt förlåt för jag inte skrev i morse men jag va faktiskt as trött, haha!
nu skriver jag iallafall ett litet inlägg innan jag rör mig mot mamma.
jag ska hämta pengar eftersom jag ska köpa plus kort imorgon så jag kan åka till baby
hur mycket jag vill! Imorgon ska jag dit, så det ska bli helt helt roligt, har saknat honom redan.
Idag var jag i enköping på praktik, det var segt men de gick väl helt okej, det är ju bara en dag i veckan så
det är inte så farligt! Nu ska jag dra o ducha & sen röra mej ner mot mamma.

men jag bloggar mera senare, jag tänkte skriva om "vänskap" om någon tycker det är intressant, tänkte skriva vad som kan vara för & nackdelar av att ha en bästa vän och lite råd och så till er läsare.

men se ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0