uppsala idag

kom nyss hem från uppsala med mami & hennes kille. Vi var på en loppis i fyrisparken sen så gick vi runt och kollade lite. Jag känner hur mitt humör svänger upp och ner, har fått min fuckade mens nu! Fine jag är glad för nu slipper jag springa runt och vara orolig, men samtidigt det äckligt jobbigt att ha mens. . men anyway. Åt nyss mat, vi satt och snackade om resor, vill verkligen inte vara här i sverige längre, fucking kallt. Liksom jag anväder vinterjacka i oktober. haha!
Nu ska jag ta en dusch sen ska jag städa rummet bara!
skriver senare. . PUSS


Kommentarer
Postat av: Jess

Vet inte vad det är för facking idoiot! Aa ja ska kolla upp vem den facking snorungen är! Och som är så omogen att skriva ANONYMT också...

2009-10-06 @ 08:34:31
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0