TO-DO LIST OVER THE WEEKEND!

Tänkte göra en liten, to-do lista innan jag sover, vad som händer fram tills på söndag!

Imorgon ( torsdag )
- vakna ca 06:00 och börja fixa mig
- packa lite grejer eftersom jag ska sova hos baby tills på fredag
- vänta på mamma ska komma and pick me up
- åka till enköping på praktik
- käka lunch med carro, annars själv!
- praktisera fram tills kl 15:30
- ta bussen till bålsta & åka mot älsklingen
- sedan spendera hela kvällen med älskling!


Fredag, yeah jag har längtat!
- vakna hemma hos älsklingen kl 06:00 I LIKE!
- göra mig i ordning till SISTA skoldagen innan lovet, yeah!
- efter skolan så ska jag in till stan & möta min SYSTER som kommer!!!! LÄNGTAT
- efter det så vet jag inte om vi ska träffa fadi kankse en stund.
- sedan hem och ta de lungt bara, umgås, prata och allt!
- soooova med älskade systeryster!


Lördag
- vakna göra oss i ordning
- åka till kista med pappi och handla kläder. I LIKE!
- sedan kanske dra vidare någonstanns med syster yster!


resten av helgen är ett stort
VAD SOM HELST KAN HÄNDA I SYSTERS SÄLLSKAP!


Kommentarer
Postat av: Linnéa your bigsis<3

Vad som helst kan hända HAHA det är sant!

Träffa conny på lördagen eller? :)eller ska vi ta det senare i veckan.

LÄNGTAR IHJÄL MIG EFTER DIG!

2009-10-21 @ 23:31:37
URL: http://linneakauppinen.se
Postat av: Linnéa your bigsis<3

Vad som helst kan hända HAHA det är sant!

Träffa conny på lördagen eller? :)eller ska vi ta det senare i veckan.

LÄNGTAR IHJÄL MIG EFTER DIG!

2009-10-21 @ 23:32:09
URL: http://linneakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0