syster äääääntligen hemma!

äätnligen är min underbara storesyster hemma! Herregud vad roligt det ska bli denna vecka med sötnosen. Men iallafall nu är hon inne i duschen & jag kom nyss ut från den. Vi ska käka chips och kanske glo på någon film och bara snacka. Imorgon blir det kista med familjen som gäller, ska handla massor med kläder & sen ska jag & bigsis dra och träffa älsklingen, längtar! Haha vet inte vad jag ska skriva faktiskt, ni får säkert massor med bilder denna vecka, my sister har sin system kamera med sig!
Nu ska jag kolla runt lite & sen dra o fixa mitt rum.
Puss & Kram


( gamla bilder )


Kommentarer
Postat av: shanne

va roligt att din stora syster e hemma, träffar knappt min syrra :(

2009-10-24 @ 11:41:43
URL: http://sdj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0